Dane firmy:
Clair Salon & Academy
Viktoriia Timofieieva
NIP: 9671433995
Adres:
ul. Brata Alberta 2b
05-075 Warszawa
e-mail: kontakt.clairacademy@gmail.com
Clair Salon & Academy
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin dotyczy salonu kosmetycznego „Clair Salon & Academy” z siedzibą w Warszawie przy ulicy Brata Alberta 2b , 05-075 Warszawa posiadającego stronę:
• Godziny otwarcia Clair Salon & Academy: – od poniedziałku do piątku od 10.00 do 20.00 – w sobotę od 10.00 do 15.00.
Clair Salon & Academy jest zamknięte w dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy. Clair Salon & Academy zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia czasu otwarcia salonu. W Clair Salon & Academy konieczne jest dokonanie wcześniejszej rezerwacji, w innym wypadku wizyta może nie zostać zrealizowana.
Istnieje możliwość dopasowania godziny wizyty na życzenie Klienta. • Clair Salon & Academy oferuje kompleksowe usługi z zakresu stylizacji rzęs, brwi, manicure oraz profesjonalnych szkoleń kosmetycznych• Ponadto w salonie Klienci mają możliwość zakupu kosmetyków, akcesoriów, kart upominkowych, pakietów zabiegowych. • Realizacja usługi w Clair Salon & Academy poprzedzona musi być wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dl celów realizacji usługi oraz złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
Rezerwacje
• Rezerwacja na wizytę może być dokonana przez aplikacje booksy, telefonicznie pod numerem podanymi w zakładce Kontakt lub przez nasze kanały na mediach społecznościowych. • Rezerwację uważa się za dokonaną jedynie w przypadku potwierdzenia jej drogą e-mail, za pomocą sms lub telefonicznie najpóźniej do 24 godzin przed zaplanowaną wizytą. W przypadku braku potwierdzenia ze strony klienta wizyta zostanie anulowana. • Klienci proszeni są o punktualne przybycie na umówiony zabieg. • W przypadku spóźnienia Klienta Clair Salon & Academy zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu świadczenia usługi lub anulowania rezerwacji. • W przypadku opóźnienia zabiegu leżącego po stronie pracownika Salonu, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych. • Zmiana terminu wizyty lub jej odwołanie może nastąpić najpóźniej do godziny 20.00 dnia poprzedniego. • W przypadku braku potwierdzenia wizyty ze strony klienta do godziny 20.00 poprzedniego dnia wizyta może zostać anulowana.
• Osoby nie pojawiające się na umówionej wizycie oraz osoby odwołujące wizytę tego samego dnia którego miała się odbyć tracą możliwość rezerwacji online w Clair Salon & Academy. Wymienione osoby przy chęci rezerwacji nowego terminu będą zobowiązane do każdorazowej wpłaty zadatku w wysokości 50% kwoty usługi. • Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracownika Salonu sytuacji, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach Klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu co najmniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu Klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin na zabieg. • Salon zastrzega sobie prawo do wymagania przedpłaty zaliczki na zabieg.
Cennik i Płatności
• Ceny usług Clair Salon & Academy podane są w cenniku dostępnym w salonie i na stronie www.clairacademy.pl
• Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego i Clair Salon & Academy zastrzega sobie prawo do ich zmiany. • Promocje i rabaty oferowane Klientom Clair Salon & Academy nie łączą się.
• Za usługi świadczone Clair Salon & Academy, Klienci mogą dokonywać płatności gotówką lub kartą płatniczą. • Karty stałego klienta przypisane są do jednej osoby i obowiązują przy płatnościach gotówkowych.
Zabiegi
• Do zabiegów w Clair Salon & Academy wykorzystuje się materiały sterylne oraz jednorazowe. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji oraz sterylizacji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku z użyciem autoklawu klasy medycznej B. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania. • Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. • Każdy Klient, który ma mieć wykonany zabieg kosmetyczny musi zostać zaznajomiony z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danego zabiegu. • Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego. • Klienci zobowiązani są poinformować pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
• W razie wątpliwości, co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu – pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
Odpowiedzialność za Rzeczy Kilenta
• Klient odpowiada za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione Clair Salon & Academy. Pracownicy salonu nie odpowiadają za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione przez Klienta.
Odmowa Wykonania Zabiegu
• Pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu w sytuacjach: a. gdy występują przeciwwskazania do wykonania zabiegu, omówione we wcześniejszych punktach regulaminu b. gdy przewidywany czas zakończenia zabiegu wykracza poza wskazane terminy otwarcia salonu c. gdy Klient zachowuje się w sposób uznawany powszechnie za niekulturalny lub wulgarny zarówno w stosunku do pracowników, jak i obecnych w salonie innych Klientów d. gdy stan rzęs jest niezgodny z naszymi wzorcami estetyczni, zagraża zdrowiu możliwe jest tylko zdjęci aplikacji i założenie nowej na koszt Klienta
Reklamacje
• Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować na adres podany w zakładce Kontakt na stronie, osobiście w salonie lub telefonicznie. • Wszystkie reklamacje są rozpatrywane na bieżąco. Maksymalny termin na wniesienie reklamacji to 7 dni od daty zabiegu. Reklamacja będzie rozpatrzona w najbliższym wolnym terminie. Korekta jest bezpłatna.
Dane Osobowe
• Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika strony jest Viktoriia Timofieieva, prowadzącego działalność pod nazwą Clair Salon & Academy z siedzibą przy ulicy Brata Alberta 2b, 05-075 Warszawa, NIP: 9671433995
• W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: kontakt.clairacademy@gmail.com
• Dane będą przetwarzane w celu realizacji spotkań, umawiania wizyt, odwoływania rezerwacji, informowania o promocjach. • Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody Użytkownika (formularz zgody w zakładce Kontakt) lub na podstawie pisemnej zgody udzielonej w Clair Salon & Academy zgodnie z zasadami określonymi w RODO (Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.). • Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Administratora opisane są w polityce prywatności zamieszczonej na stronie www.clairacademy.pl
Postanowienie Końcowe
• Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia. • Każdy Klient maja prawo do wglądu do regulaminu i do cennika usług. • Wszelkie sprawy nieuwzględnione w regulaminie gabinetu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i Clair Salon & Academy • Clair Salon & Academy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. • W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.